ص ف و
ရွေးချယ်သည်။
ရင်းမြစ် ص ف و သည် ပုံစံ ၅-မျိုးဖြင့် ကျမ်းမြတ်ကုရ်အာန်တွင် ၁၇-ကြိမ် ပါဝင်သည်။
ကျမ်းချက် အမှတ် | အဓိပ္ပာယ် | အာရ်ဗီ မူရင်း ကျမ်းချက် |
---|---|---|
ကြိယာ-၄၊ أَصْفَىٰ ၂-ကြိမ် | ||
၁၇း၄၀ | သင်တို့အတွက် ရွေးချယ်သည် | أَفَأَصْفَاكُمْ رَبُّكُمْ بِالْبَنِينَ وَاتَّخَذَ مِنَ الْمَلَائِكَةِ إِنَاثًا |
၄၃း၁၆ | ရွေးချယ်ပေးသလော | أَمِ اتَّخَذَ مِمَّا يَخْلُقُ بَنَاتٍ وَأَصْفَاكُمْ بِالْبَنِينَ |
ကြိယာ-၈၊ ٱصْطَفَىٰ ၁၂-ကြိမ် | ||
၂း၁၃၀ | ငါအရှင် သူ့အား ရွေးချယ်သည် | وَلَقَدِ اصْطَفَيْنَاهُ فِي الدُّنْيَا |
၂း၁၃၂ | ရွေးချယ်ပြီ | إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَىٰ لَكُمُ الدِّينَ |
၂း၂၄၇ | ရွေးချယ်ပြီ | قَالَ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَاهُ عَلَيْكُمْ وَزَادَهُ بَسْطَةً فِي الْعِلْمِ وَالْجِسْمِ |
၃း၃၃ | ရွေးချယ်တော်မူ၏ | إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَىٰ آدَمَ وَنُوحًا وَآلَ إِبْرَاهِيمَ |
၃း၄၂ | ရွေးချယ်တော်မူ၏ | يَا مَرْيَمُ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَاكِ وَطَهَّرَكِ |
၃း၄၂ | ရွေးချယ်တော်မူ၏ | وَاصْطَفَاكِ عَلَىٰ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ |
၇း၁၄၄ | ရွေးချယ်တော်မူပြီ | إِنِّي اصْطَفَيْتُكَ عَلَى النَّاسِ بِرِسَالَاتِي وَبِكَلَامِي |
၂၂း၇၅ | ရွေးချယ်တော်မူ၏ | اللَّهُ يَصْطَفِي مِنَ الْمَلَائِكَةِ رُسُلًا وَمِنَ النَّاسِ |
၂၇း၅၉ | ရွေးချယ်ခံရသောသူများ | قُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ وَسَلَامٌ عَلَىٰ عِبَادِهِ الَّذِينَ اصْطَفَىٰ |
၃၅း၃၂ | ရွေးချယ်သောသူများ | ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْكِتَابَ الَّذِينَ اصْطَفَيْنَا مِنْ عِبَادِنَا |
၃၇း၁၅၃ | ရွေးချယ်သလော | أَصْطَفَى الْبَنَاتِ عَلَى الْبَنِينَ |
၃၉း၄ | ရွေးချယ်နိုင်၏ | لَوْ أَرَادَ اللَّهُ أَنْ يَتَّخِذَ وَلَدًا لَاصْطَفَىٰ مِمَّا يَخْلُقُ مَا يَشَاءُ |
နာမ်၊ صَفْوَان ၁-ကြိမ် ကျောက်ချောတုံး | ||
၂း၂၆၄ | ကျောက်ချောတုံး | فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ صَفْوَانٍ عَلَيْهِ تُرَابٌ فَأَصَابَهُ وَابِلٌ فَتَرَكَهُ صَلْدًا |
ကြိယာ-၂-ကံ၊ مُّصَفًّى ၁-ကြိမ် | ||
၄၇း၁၅ | ရွေးချယ်ထားသော | وَأَنْهَارٌ مِنْ خَمْرٍ لَذَّةٍ لِلشَّارِبِينَ وَأَنْهَارٌ مِنْ عَسَلٍ مُصَفًّى |
ကြိယာ-၈-ကံ၊ مُصْطَفَيْن ၁-ကြိမ် | ||
၃၈း၄၇ | ရွေးချယ်ခံရသူ | وَإِنَّهُمْ عِنْدَنَا لَمِنَ الْمُصْطَفَيْنَ الْأَخْيَارِ |
( မှတ်ချက် ) ကျမ်းမြတ်ကုရ်အာန်ပါ ဝေါဟာရများ၏ အဓိပ္ပါယ်များမှာ အလွန်ကြွယ်သဖြင့် ဘာသာပြန်ကိုယ်စီတွင် ဝေါဟာရ ရွေးချယ်မှု ကွဲပြားနိုင်ပါသည်။
သို့သော် ဇစ်မြစ်အဓိပ္ပါယ် ဆန့်ကျင်ခြင်း မရှိပါ။