ب ي ع
ကတိသစ္စာပြုသည်။ ကုန်ကူးသန်းသည်။ ကုန်ကူးသန်းရာတွင် ကတိသစ္စာပြုသည်။ ခရစ်ယာန် ဘုရားကျောင်း
ရင်းမြစ် ب ي ع သည် ပုံစံ ၄ မျိုးဖြင့် ကျမ်းမြတ်ကုရ်အာန်တွင် ၁၅ ကြိမ် ပါဝင်သည်။
ကျမ်းချက် အမှတ် | အဓိပ္ပာယ် | အာရ်ဗီ မူရင်း ကျမ်းချက် |
---|---|---|
● بَايَعْ ကြိယာ-၃ (၆-ကြိမ်) | ||
၉း၁၁၁ | ကတိသစ္စာပြုသည် | فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ |
၄၈း၁၀ | ကတိသစ္စာပြုသည် | إِنَّ الَّذِينَ يُبَايِعُونَكَ إِنَّمَا يُبَايِعُونَ اللَّهَ |
၄၈း၁၀ | ကတိသစ္စာပြုသည် | إِنَّ الَّذِينَ يُبَايِعُونَكَ إِنَّمَا يُبَايِعُونَ اللَّهَ |
၄၈း၁၈ | ကတိသစ္စာပြုသည် | لَقَدْ رَضِيَ اللَّهُ عَنِ الْمُؤْمِنِينَ إِذْ يُبَايِعُونَكَ تَحْتَ الشَّجَرَةِ |
၆၀း၁၂ | ကတိသစ္စာပြုသည် | إِذَا جَاءَكَ الْمُؤْمِنَاتُ يُبَايِعْنَكَ عَلَىٰ أَنْ لَا يُشْرِكْنَ بِاللَّهِ شَيْئًا وَلَا يَسْرِقْنَ |
၆၀း၁၂ | ကတိသစ္စာပြုသည် | فَبَايِعْهُنَّ وَاسْتَغْفِرْ لَهُنَّ اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ |
● تَبَايَعْ ကြိယာ-၆ (၁-ကြိမ်) | ||
၂း၂၈၂ | အရောင်းအဝယ် ကတိပြုချက် | وَأَشْهِدُوا إِذَا تَبَايَعْتُمْ وَلَا يُضَارَّ كَاتِبٌ وَلَا شَهِيدٌ |
● بِيَع နာမ် (၁-ကြိမ်) | ||
၂၂း၄၀ | ခရစ်ယာန်ဘုရားကျောင်း | وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ |
● بَيْع နာမ် (၇-ကြိမ်) | ||
၂း၂၅၄ | ကတိသစ္စာ မရှိသော | مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَ يَوْمٌ لَا بَيْعٌ فِيهِ وَلَا خُلَّةٌ وَلَا شَفَاعَةٌ |
၂း၂၇၅ | ကူးသန်းရောင်းဝယ်မှု (ရောင်းဝယ်ခြင်း ကတိ) | ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ قَالُوا إِنَّمَا الْبَيْعُ مِثْلُ الرِّبَا |
၂း၂၇၅ | ကူးသန်းရောင်းဝယ်မှု (ရောင်းဝယ်ခြင်း ကတိ) | وَأَحَلَّ اللَّهُ الْبَيْعَ وَحَرَّمَ الرِّبَا |
၉း၁၁၁ | ဝယ်ယူပြီ (ရောင်းဝယ်ခြင်း ကတိ) | فَاسْتَبْشِرُوا بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُمْ بِهِ |
၁၄း၃၁ | ကတိဖြင့်ဝယ်သည်။ လူစားထိုးရန်ဝယ်သည် | مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَ يَوْمٌ لَا بَيْعٌ فِيهِ وَلَا خِلَالٌ |
၂၄း၃၇ | ရောင်းဝယ်ခြင်း | رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ |
၆၂း၉ | စီးပွားကူးသန်းခြင်း | إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَىٰ ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ |
( မှတ်ချက် ) ကျမ်းမြတ်ကုရ်အာန်ပါ ဝေါဟာရများ၏ အဓိပ္ပါယ်များမှာ အလွန်ကြွယ်သဖြင့် ဘာသာပြန်ကိုယ်စီတွင် ဝေါဟာရ ရွေးချယ်မှု ကွဲပြားနိုင်ပါသည်။
သို့သော် ဇစ်မြစ်အဓိပ္ပါယ် ဆန့်ကျင်ခြင်း မရှိပါ။