ب ل د
မြို့။ မြို့ဒေသ။ နေပြည်တော်
• بَلَد နာမ် (၁၄ ကြိမ်) • بَلْدَة နာမ် (၅ ကြိမ်)
ကျမ်းချက် အမှတ် | အဓိပ္ပာယ် | အာရ်ဗီ မူရင်း ကျမ်းချက် |
---|---|---|
• بَلَد နာမ် (၁၄ ကြိမ်) | ||
၂း၁၂၆ | မြို့။ မြို့ဒေသ | وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّ اجْعَلْ هَٰذَا بَلَدًا آمِنًا |
၃း၁၉၆ | မြို့။ မြို့ဒေသ | لَا يَغُرَّنَّكَ تَقَلُّبُ الَّذِينَ كَفَرُوا فِي الْبِلَادِ |
၇း၅၇ | မြို့။ မြို့ဒေသ | حَتَّىٰ إِذَا أَقَلَّتْ سَحَابًا ثِقَالًا سُقْنَاهُ لِبَلَدٍ مَيِّتٍ فَأَنْزَلْنَا بِهِ الْمَاءَ |
၇း၅၈ | မြို့။ မြို့ဒေသ | وَالْبَلَدُ الطَّيِّبُ يَخْرُجُ نَبَاتُهُ بِإِذْنِ رَبِّهِ |
၁၄း၃၅ | မြို့။ မြို့ဒေသ | وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ رَبِّ اجْعَلْ هَٰذَا الْبَلَدَ آمِنًا |
၁၆း၇ | မြို့။ မြို့ဒေသ | وَتَحْمِلُ أَثْقَالَكُمْ إِلَىٰ بَلَدٍ لَمْ تَكُونُوا بَالِغِيهِ إِلَّا بِشِقِّ الْأَنْفُسِ |
၃၅း၉ | မြို့။ မြို့ဒေသ | فَسُقْنَاهُ إِلَىٰ بَلَدٍ مَيِّتٍ فَأَحْيَيْنَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا |
၄၀း၄ | မြို့များ။ မြို့ဒေသများ | مَا يُجَادِلُ فِي آيَاتِ اللَّهِ إِلَّا الَّذِينَ كَفَرُوا فَلَا يَغْرُرْكَ تَقَلُّبُهُمْ فِي الْبِلَادِ |
၅၀း၃၆ | မြို့များ။ မြို့ဒေသများ | فَنَقَّبُوا فِي الْبِلَادِ هَلْ مِنْ مَحِيصٍ |
၈၉း၈ | မြို့များ။ မြို့ဒေသများ | الَّتِي لَمْ يُخْلَقْ مِثْلُهَا فِي الْبِلَادِ |
၈၉း၁၁ | မြို့များ။ မြို့ဒေသများ | الَّذِينَ طَغَوْا فِي الْبِلَادِ |
၉၀း၁ | မြို့။ နေပြည်တော် | لَا أُقْسِمُ بِهَٰذَا الْبَلَدِ |
၉၀း၂ | မြို့။ နေပြည်တော် | وَأَنْتَ حِلٌّ بِهَٰذَا الْبَلَدِ |
၉၅း၃ | မြို့။ နေပြည်တော် | وَهَٰذَا الْبَلَدِ الْأَمِينِ |
• بَلْدَة နာမ် (၅ ကြိမ်) | ||
၂၅း၄၉ | မြို့။ မြို့ဒေသ | لِنُحْيِيَ بِهِ بَلْدَةً مَيْتًا وَنُسْقِيَهُ مِمَّا خَلَقْنَا أَنْعَامًا وَأَنَاسِيَّ كَثِيرًا |
၂၇း၉၁ | မြို့။ မြို့ဒေသ | إِنَّمَا أُمِرْتُ أَنْ أَعْبُدَ رَبَّ هَٰذِهِ الْبَلْدَةِ الَّذِي حَرَّمَهَا |
၃၄း၁၅ | မြို့။ မြို့ဒေသ | بَلْدَةٌ طَيِّبَةٌ وَرَبٌّ غَفُورٌ |
၄၃း၁၁ | မြို့။ မြို့ဒေသ | وَالَّذِي نَزَّلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً بِقَدَرٍ فَأَنْشَرْنَا بِهِ بَلْدَةً مَيْتًا |
၅၀း၁၁ | မြို့။ မြို့ဒေသ | وَأَحْيَيْنَا بِهِ بَلْدَةً مَيْتًا |
( မှတ်ချက် ) ကျမ်းမြတ်ကုရ်အာန်ပါ ဝေါဟာရများ၏ အဓိပ္ပါယ်များမှာ အလွန်ကြွယ်သဖြင့် ဘာသာပြန်ကိုယ်စီတွင် ဝေါဟာရ ရွေးချယ်မှု ကွဲပြားနိုင်ပါသည်။
သို့သော် ဇစ်မြစ်အဓိပ္ပါယ် ဆန့်ကျင်ခြင်း မရှိပါ။